Swing life away...

Nu är det jullov då, känner ingenting speciellt inför de.
Skulle nog lika gärna kunna gå i skolan tror jag?
Nu kommer man inte ta sig någonstans och dagarna kommer bli långa och tråkiga.
Men slår vad om att det bara är jag som känner så...
Men från en sak till en annan.... vad ska jag skriva om här i bloggen?
Jag har ju ingen vidare bra kamera å har ett ganska tråkigt liv så vad vill ni se här i bloggen?
Just nu skriver jag om allt möjligt tror jag..
Hår? kläder? häst? saker jag sytt? Eller är ni bara nyfikna?
Vill ha idéer, annars kommer jag sluta blogga igen :)


Btw så köpte jag dessa overknee strumpor på lindex för nån vecka sedan, 10 kr i en rea korg!
Dom är jätte sköna och super snygga!


Kommentarer
Postat av: det får du aldrig veta :)

fortsätt med det du skriver, jag följer din blogg och tycker den e awsome! :)

2011-12-21 @ 18:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0