Nähejdu inte vart det någon fotbollsträning för mig inte...

Nä... mamma vägrade släppa iväg mig för jag är inte riktigt frisk i min förkylning än och hon påstod att det kunde vara farlig att träna då, hon kan då inte veta att jag är en hårding iaf ;)

Men fick iaf lite motion ändå för jag tog en timmes promenad med hunden i mina nya spring skor plus att jag var ute och red i en timme också.

Ja hur är det med mig förövrigt då?
Än så funkar inte internet och telefoner som dem ska så jag vet inte än om jag skriver allt dethär i onödan, men det visar sig väl.

Ikväll så bär det av hem till Louise och där ska hela kvällen spenderas med massa människor,
det blir nog kanon bra det!
Kanske kommer upp nån outfit bild bara Erik vaknar å ställer upp som fotograf :)

Tyvärr får jag inte upp någon bild men hoppas ni har en bra kväll allihopa,
GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0