Hemma hos mamma nu...

Sitter hos mamma och kom precis ut ur duschen.. schööööönt!
Mamma hade tvättat åt mig också, bättre kan det väl inte bli!
Men iaf så tvingade jag mig upp till skolan i morse, va på en lektion sen ville Johanna till akuten för hon hade gjort illa armen igår så vi ringde och bokade tid och traskade dit..
Kom inte tillbaka till skolan förrän vid halv ett och då gick vi på max å åt för matsalen stänger ju typ då..
Sen gick jag till bussen för vi hade bara en lektion kvar så jag ska plugga hemma med eget arbete :)

japp å nu sitter jag här..
Vad händer sen då?
Joo plugg såklart, men först ska jag ta bussen hem till Erik.
Ville ut å gå med Louise idag men nääääj det kunde inte hon :((
Så får väl gå själv då eller nåt..
Nu ska jag klä på mig å slå in lite julklappar, have a nice day! :)

Baby girl vad jag saknar dig, världens finaste! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0