Godmorgon

Ja alltså...
Det är allt annat än bra just nu..
Ser ut som ett jävla luder..
"gul" tröja och rosa raggsockor.. Dock har jag UGGS ?! på mig och mössa...
FÖR mina kära vänner, jag fick stress duscha i morse och håret ser ut som f*n..  =PISS BLÖTT
Alltså jag känner mig som en kul prick idag, helt borta i mig själv.
Jaja, man måste ju bjuda på sig själv lite, nån får sig ju ett gott skratt iaf.. garanterat!
Nu ska jag upp å debattera på svenskan tydligen, sen har jag matte..
Sen idrott, sen lunch, sen engelska, sen hälsa..
Men ska fråga om det är okej att jag åker hem efter englskan för jag måste hem till mamma och hämta grejor och hinna med sista bussen till segersta för jag ska ju på julbord med Erik ikväll..
Hatar att stressa men men... :(



(detta inlägg skulle kommit i morse men det vart nå kans med datan så jag lämnade den i skåpet :P )


En bild på lilla Amanda sen pappa var upp å hälsade på för någon vecka sen, fina lillasyster <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0