Det blir nog vinter ändå...

Gud vad härligt det är ute, sockervadds vitt!
Synd bara att jag är värre i förkylningen idag än vad jag var igår.
Ja men såhär är det, jag befinner mig hos mamma just nu.
Det var meningen att Melvin skulle följt med också men det hände lite saker.
Så nu väntar jag på att mamma ska vakna så vi kan gå och köpa halstabletter åt mig för nu är det riktigt illa alltså...

Vet inte hur jag ska göra men om jag ska försöka ta mig till stallet och rida iaf, trots den här jävla förkylningen.
Vore tråkigt att gå miste om den här snön bara för att man är förkyld.
När jag blir frisk kanske den redan är borta... :(
Men tror faktiskt jag bir hemma..
Syr lite å städar å så..

Skriver sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0