Bästa helgen på länge!!

Ja jag är sjukt nöjd med min helg..
På fredagen så tog jag och Erik tåget till Gävle på morgonen och hämtade hans bil och sen for vi ut till Jula å Biltema å köpte julklappar åt hela feta släkten!
Sen bar de av till skolan och på kvällen va det fotolls träning

På lördagen så stack vi till Bollnäs å Söderhamn å köpte de sista julklapparna å födelesedags present å Emma..
Sen for vi på kalas å åt oss tjocka å feta!
På kvällen hade lucian sitt första framträdande på herrgården och det gick väl bra.

Idag så har vi städat lite och vid ett så for jag till Herrgården igen för att sjunga lite med bästa lucia gänget där igen + på norrlandsporten.
Gick bra där med!!

Nu på kvällen har vi varit å handlat å käkat massa tacos, nu väntas Beck och söndagsmys..

Älskar dig Erik <3


(skulle uppdaterats igår kväll men tydligen inte när jag hittade inlägget i utkast nu...?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0